(3 GAMBAR) BOGEL ATIKAH SUHAIMI DAN IDRIS KHAN ‘TERSEBAR’?

| 11/09/2016 | 2 Comments
  • Sumo

gambar-bogel-atikah-suhaimi-idris-khan-tersebarPANAS!!! Pagi ini apabila tersebar beberapa keping gambar bogel yang didakwa sebagai pelakon Atikah Suhaime dan juga Idris Khan.

GAMBAR BOGEL ATIKAH SUHAIMI DAN ISRIS KHAN TERSEBAR | Sumber yang dipetik daripada forum CARI ini bagaimanapun belum mendapat sebarang reaksi daripada Atikah mahu pun Idris sendiri.

Sebelum ini, Idris Khan, Atikah Suhaimi dan Ammar Alfian pernah didakwa melakukan hubungan seks bertiga. Bagaimanapun, Idris Khan menyifatkan dakwaan mereka melakukan hubungan seks bertiga adalah fitnah selain mahukan bukti jika perkara itu benar-benar berlaku. adalah fitnah selain mahukan bukti jika perkara itu benar-benar berlaku.

Apa pun, pastinya pihak Atikah Suhaime dan juga Idris Khan mempunyai jawapan sebenar. Kita tunggu sahaja apabila mereka sudah bersedia untuk memberikan sebarang penjelasan mengenai perkara yang terjadi.

2

1

Incoming search terms:

  • atikah suhaime
  • atikah suhaime bogel
  • atikah suhaimi
  • gambar bogel atikah suhaimi
  • gambar bogel atikah
  • atikah suhaimi bogel
  • atikah suhaime dan idris khan
  • gambar bogel atikah suhaimie
  • atikah suhaimie
  • atikah suhaimie bogel

Tags:

Category: HIBURAN

Comments (2)

Trackback URL | Comments RSS Feed

  1. Iskandar says:

    ….biasalah artisss,hah..bla org kata cam ni..pasti artis lain melentingkan tapiii salah siapa ?
    Pikir lah s’diri…….(tk da yg nolak..brang free woi..biarpun lori boleh u-turn kat dlm )..hee

  2. Adeline says:

    Atikah memang murah pon haha. Fkir la klau xde angin xkn pokok nak goyang lainlah beruk yg 9igoncang. Dari ko selfie nmpk lurah baik bukak je trus baju tu hahahaha. Muahhhh cikit.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *