(6 GAMBAR) MESRA SHARNAAZ AHMAD DAN NELYDIA SENROSE?

| 05/02/2014 | 1 Comment
  • Sumo

Pelakon Sharnaaz Ahmad, 29, tidak mahu kontroversi gambar mesranya dengan aktres Nelydia Senrose, 20, terus berpanjangan dan enggan memberi sebarang ulasan berhubung kemelut itu.  Malah Sharnaaz, 29, juga berkata, dia mengambil pendekatan enggan mengambil tahu mengenai perkara itu lagi.

sa

“Saya tak nak komen. Saya tak nak isu ini terus berpanjangan. Saya juga tak nak tau apa-apa. Orang lain boleh beri komen apa saja. Tapi, buat masa ini, saya hanya selesa bercakap mengenai karier saya,” katanya.

Terdahulu Sharnaaz dalam laman Instagram miliknya beberapa minggu lalu memuat naik gambar-gambar bersama Nelydia Senrose ketika penggambaran Bukan Kerana Aku Tak Cinta dengan aksi mesra dan kapsyen romantis.

Tindakan itu turut menyebabkan Qi Razali yang juga kekasih kepada Nelydia meluahkan rasa tidak puas hati terhadap Sharnaaz di laman sosial Twitter miliknya.

sa5Kalau SM jadi Qi, SM cemburu kalau tengok foto ni..

Dalam pada itu Qi yang dihubungi menerusi aplikasi WhatsApp memberitahu akan memberi ulasan apabila pulang ke Malaysia kelak.

Jom layan beberapa keping lagi gambar Sharnaaz dan Nelydia:-

SA6

sa4

sa3

sa2

Sumber: Instagram Sharnaaz Ahmad

Incoming search terms:

  • sharnaaz ahmad instagram
  • sharnaaz ahmad dan nelydia senrose
  • shanaz ahmad
  • nelydia senrose instagram
  • sharnaaz dan nelydia
  • GAMBAR SHARNAAZ AHMAD DAN NELYDIA SENROSE
  • instagram nelydia
  • sharnaz

Tags: , , , ,

Category: HIBURAN

Comments (1)

Trackback URL | Comments RSS Feed

  1. azzariaz says:

    Sweet couple la diorang nie..mcm Comey jer. Nelydia pls choose sharnaz! Qi x suitable la dgn u..Sowy..

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *