‘KAU NAK PANGGIL AKU BAB* SEBAB AKU CINA’ – MICHAEL ANG MENGAMUK DENGAN SIAPA?

| 06/10/2015 | 0 Comments
  • Sumo

ss2Walaupun agak kasar namun ada mesej yang jelas cuba disampaikan oleh penerbit drama, Michael Ang buat lelaki ini. Rasanya lepas tengok foto dan kapsyen Michael Ang ni, korang boleh agak sendiri kan siapa yang dia maksudkan.

Menerusi update terbaru di akaun Instagram miliknya, Michael Ang meluahkan isi hatinya malah rela dipanggil bab* kerana sedar betapa cetek pemikiran lelaki ini.

ss

Kau nak panggil aku BAB* atau pun lempang aku sbb aku Cina, aku tak marah pun. Sbb dari kata2 dan perbuatan itu aku tahu bertapa cetek otak kau dan betapa seder hidup kau sebagai manusia!

Kalau u naik jadi menteri ke tuhan ke jgn pikir rakyat Malaysia ni bodoh!

Tambah Michael Ang lagi, bukan semua bangsa Cina jahat dan penipu seperti yang digembar gemburkan oleh Jamal ini.

Bukan semua bangsa Cina yg jahat n penipu! Bagi aku, aku rakyat Malaysia aku di besarkan dgn ideologi Malaysia bukan ideologi negara lain! Tapi yg sedih manusia mcm kau ni la yg MEMALUKAN kita untuk memanggil diri kita MALAYSIAN! YOU KNOW NOTHING ABOUT BEING A MALAYSIAN!

Sumber: Oh!Bulan


Tags: ,

Category: HIBURAN

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *